جدیدترین لوازم آشپزخانه شیک و مدرن سال با پخت و پز راحت تر

جدیدترین لوازم آشپزخانه شیک و مدرن امسال

جدیدترین لوازم آشپزخانه شیک و مدرن

 

به دلیل پیشرفت های متعدد در صنایع مختلف من جمله صنعت لوازم خانگی می توان شاهد بروز جدیدترین لوازم آشپزخانه بود که هر کدام با هدف خاصی تولید و به بازار عرضه می شوند و فرآیند پخت و پز شما سریع، کارآمد و لذت بخش می کند. شما برای داشتن یک آشپزخانه مدرن نیاز به لوازم آشپزخانه شیک و مدرن البته با طراحی خوب و جدید دارید تا با دارا بودن لوازم ضروری و مهم منجر به سهولت کار آشپزی شما می شود، ما در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین لوازم آشپزخانه مدرن و شیک آشنا کنیم:

 

جدیدترین وسایل آشپزخانه

 

اگر شما آشپزخانه با لوازمی همچون: یخچال، اجاق گاز، مایکروویو یا فر دارید و می خواهید آن را به آشپزخانه ی مدرن تبدیل کنید می بایست وسایل ضروری دیگری به آن اضافه کنید تا کار شما در آشپزخانه راحت و لذت بخش کند. با وجود تنوع محصولات لوازم آشپزخانه و کارایی و عملکرد متفاوت آن، قبل از  خرید لوازم آشپزخانه  می بایست با جدیدترین و بروزترین این محصولات آشنا شوید تا نسبت به نیاز و بودجه ی خودتان بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. ما در ادامه ی این مقاله سعی داریم چند نمونه از این محصولات را نام ببریم و شما را با جدیدترین لوازم آشپزخانه که به تازگی روانه ی بازار شده است، آشنا کنیم:

 

قهوه ساز هوشمند

 

 

این دستگاه قهوه ساز هوشمند با وجود داشتن تکنولوژی پیشرفته در ساختار آن مانند: تایمر، زمان‌بندی، تنظیمات قدرت قهوه، حسگرهای داخلی سطح آب، منجر به دم‌آوری ایده‌آل قهوه می شود و برای افرادی مناسب است که خواهان راحتی و بهترین دقت تنظیم‌شده هستند.

 

قهوه ساز لوکس + توضیحات

این قهوه ساز با ظاهری زیبا  کارایی بی نظیری دارد و مانند چای ساز، دم نوش هایی با کیفیت بالا را برای افرادی که خواستار سبکی بی نظیر در آشپزخانه هستند ارائه می دهد.

 

ترازوی آشپزخانه Drop Kitchen

 

ترازوی فوق‌العاده فن‌آور Drop Kitchen امکان اندازه گیری تدریجی و آسان و راحت را بدون کثیف شدن کاسه یا قاشق‌های زیاد ارائه می‌دهد. این ترازوی هوشمند سازگار با اندروید می باشد و هر بار اندازه‌گیری‌ها را به‌صورت دقیق انجام داده و می توانید آن را روی دستگاه اندروید خود مشاهده نمایید.

 

کتری برقی هوشمند

 

مطمئنا طرفداران دستگاه های متصل عاشق این کتری هوشمند با ویژگی اتصال به تلفن هوشمند هستند. شما می توانید توسط موبایل از این برنامه برای تنظیم دما بین 20 تا 100 درجه سانتیگراد استفاده کنید و اقدام به گرم کردن آب از هر نقطه ای از خانه کنید. با وجود گزینه های Wake Up و  Welcome Home به‌ طور خودکار به شما پیغام می دهد تا روشن کردن کتری را فراموش نکنید و شما با وجود این قابلیت می‌توانید در زمان نیاز یک دم‌نوش داغ آماده داشته باشید. این کتری با وجود ویژگی خاموش شدن خودکار مناسب افراد فراموش کار می باشد و در نهایت از بروز حوادث ناگوار ناشی از جوش زدن بیش از حد ممکن که منجر به از بین رفتن وسیله می شود، جلوگیری می کند.

 

دستگاه پوست کن میوه برقی

 

تیغه ی این دستگاه پوست کن، قابل تنظیم است و دارای فضای ذخیره سازی داخلی برای تیغه های یدکی دیگر می باشد تا سبزیجات دیگر به غیر از سیب زمینی را پوست کند. بازوی رباتیک به راحتی با هر میوه یا سبزی کوچک تا متوسط تنظیم می شود.

اگر شما به عنوان فروشندگان لوازم آشپزخانه قصد  خرید عمده لوازم آشپزخانه  با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید، انتخاب بازرگانی پخش عبدی با دارا بودن سابقه ی طولانی دو این زمینه و با عرضه ی بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت بهترین گزینه می باشد.

 

لوازم آشپزخانه مدرن و شیک

 

اگر می خواهید لوازم آشپزخانه ی خود را تکمیل کنید و یا اینکه به دنبال هدیه ای شگفتانه برای یک سرآشپز یا یک خانه دار هستید، اولین اقدامی که می بایست انجام دهید آشنایی با انواع لوازم آشپزخانه مدرن و شیک با توجه به کارایی و کاربرد آن می باشد و اقدام بعدی نیز که باید به آن توجه کرد. پیدا کردن مراکز فروش معتبر برای داشتن خرید با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد. ما در ادامه ی این مقاله قصد داریم چند نمونه از لوازمات آشپزخانه را با توضیح مختصری از کاربرد آن خدمتتان عرض کنیم.

 

جدا کننده زرده تخم مرغ طرح ماهی

 

اگر شما جز آن افرادی هستید که جدا کردن زرده از سفیده برایتان سخت و دشوار است به وسیله ی این ماهی سیلیکونی با مکش زرده به راحتی می توانید سفیده ها و زرده ها را از هم جدا کنید.

 

قالب تخم مرغ سیلیکونی

اگر می خواهید صبحانه شیک و زیبا برای عزیزانتان تهیه کنید استفاده از این قالب‌های تخم‌مرغ بهترین انتخاب و از جنس سیلیکون ساخته شده‌اند تا ظرف را خراش ندهند.

 

اسلایسر موز

 

اگر می خواهید بچه ها را در تهیه ی میان وعده مشارکت دهید این وسیله بهترین انتخاب می باشد. با این وسیله می توانید یک موز کامل را یکباره بدون نیاز به چاقو به بهترین شکل مفید برش دهید.

 

پوست کن سیب دستی

 

چرخش چرخ دنده ها موجود روی این دستگاه می تواند مانند لایه بردار شفاف پوست سیب را از آن جدا کند. مکانیزم فنری با اشکال سیب در هر اندازه ای متناسب است و بهترین ابزار به عنوان هدیه می باشد.

 

قیچی سبزی خردکن

 

قیچی گیاهی باعث می شود که گیاهان با کمی تلاش به طور یکنواخت خرد شوند.

 

شکر پاش خودکار

 

این دستگاه شکر خودکار راهی عالی برای اندازه ی گیری مصرف شکر بدون دردسر قاشق اندازه گیری می باشد زیرا با هر بار فشار دادن دکمه، 1/2 قاشق چایخوری کامل شکر دریافت می کنید.

 

ملاقه پایه دار

 

این ملاقه ها در حین کارایی از جذابیت زیادی نیز برخوردار است؛ زیرا این ظروف با پایه های زیرین و رنگ های بی نظیرش می تواند به صورت عمودی در قابلمه قرار بگیرند و اتاق را روشن کنند.

 

ملاقه طرح قو

 

این ملاقه های قو شکل برای سرو در جشن عروسی یا جشن سالگرد عالی بی نظیر هستند.

 

تفاله گیر چایی طرح شیر دریایی

 

این شیر دریایی کوچک و شاد روی لبه یک فنجان نشسته تا به عنوان یک چای دم کن راحت و با شخصیت عمل کند.

 

ظرف آشپزی لیمون

 

یک مجموعه ظروف آشپزی تودرتو که در فضا نیز صرفه جویی می کند و شامل همه ی وسایلی است که ممکن است در شیرینی پزی یا آشپزی برای درست کردن یک غذای خوشمزه در کمترین زمان به آن نیاز پیدا کرد. این ست 9  تکه دارای دو کاسه همزن، یک آبکش استیل ضد زنگ، یک الک استیل ضد زنگ و مجموعه ای از فنجان ها و قاشق های اندازه گیری می باشد. در ضمن کاسه مخلوط کن کوچکتر دارای یک دهانه و اندازه گیری داخلی برای تسریع فرآیند آماده سازی می باشد.

 

درب قابلمه طرح کشتی

 

این درب بخار هوشمند که در طراحی آن از کشتی الهام گرفته شده است، در عین حال که از جوشیدن بیش از حد جلوگیری می کند، اکثر رطوبت و طعم داخل تابه را به دام انداخته و به داخل ظرف بر می گرداند.

 

چاقو تیز کن

 

این چاقو تیزکن به شکل کوسه روند چاقو تیز کردن را برای هر سرآشپز مشتاق سهل و آسان می کند. در ضمن این وسیله می تواند به عنوان یک نگهدارنده چاقوی زیبا نیز عمل کند.

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. پگاه رجبی گفت:

    ممنون از توضیحاتتون. یکی از مفیدترین مطالبی بود که میتونستم بخونم

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.