لوازم پخت و پزی که همه آشپزخانه ها نیاز دارند

مهمترین لوازم پخت و پز در آشپزخانه

لوازم پخت و پزی که همه آشپزخانه ها نیاز دارند

 

زمانی می توان یک فضا را آشپزخانه دانست که تمامی لوازم ریز درشت برای آشپزی و نظافت در آن وجود داشته باشد. برای خرید لوازم آشپزخانه همیشه اولویت با لوازم پخت و پز است. انتخاب بهترین وسایل آشپزی نه تنها به آسانی کارها کمک می کند، بلکه باعث شده تا پخت و پز به یکی از لذت بخش ترین کارها برای خانم ها تبدیل شود. به طور کلی  خرید لوازم آشپزخانه  نیاز به اولویت بندی دارد. تهیه وسایل آشپزی نیز از این قضیه مستثنی نیست. در واقع شما باید در ابتدا مهم ترین لوازم پخت و پز در آشپزخانه را بشناسید، تا بر اساس ارجعیت بتوانید بهترین محصولات را خریداری کنید. برای آشنایی با مهم ترین وسایل پخت و پز در ادامه ما را همراهی کنید.

زمانی که لوازم و  ظروف پخت و پز  در آشپزخانه تکمیل باشند، شما در زمان آشپزی و پخت غذاهای لذیذب با هیچ چالش متوجه نمی شوید و در عین حال می توانید بهتر زمان خود را مدیریت کنید. پیشرفت تکنولوژی و گسترش نیاز خانم ها در آشپزخانه باعث شده تا وسایل فوق العاده برای آشپزی راحت تر به میان بیایند. شما می توانید با مطالعه راهنمای خرید لوازم پخت و پز و یافتن یک فروشگاه معتبر، وسایل مورد نیاز خود را برای آشپزی لذت بخش، خریداری کنید.

 

مهم ترین لوازم پخت و پز در آشپزخانه

 

 

مهم ترین لوازم برای آشپزخانه

 

می توان با در نظر گرفتن تغییر روش های پخت و پز، مشغله خانم ها و شیوه برنامه ریزی آن ها می توان به راحتی تشخیص داد که مهم ترین لوازم پخت و پز کدام اند. در ادامه براساس اولویت تعدادی از وسایل آشپزی که هر خانمی به آن ها احتیاج دارد را معرفی می کنیم. با مطالعه ادامه مطلب شما موفق خواهید بود تا یک آشپزخانه مجهز را در منزل خود داشته و در کمترین زمان ممکن لذیذترین غذا ها را آماده کنید.

 

چاقوی آشپزخانه

 

داشتن یک چاقوی تیز با طراحی مناسب به شما کمک خواهد کرد تا انواع مواد غذایی سخت یا نرم را در کسری از ثانیه برش دهید. بدون شک خرد کردن مواد غذایی همانند گوشت، سبزیجات، میوه و…. با چاقوهای کوچک بسیار سخت و آزاردهنده است و زمان زیادی ر از شما می گیرد. بنابراین می توان گفت که اولین وسیله پخت و پز ضروری، چاقوی آشپزخانه است که باید با دقت و حساسیت کافی خریداری شود.

 

تخته برش

 

یکی دیگر از مهم ترین لوازم پخت و پز برای آشپزخانه تخته برش است. برای تکه کردن مواد غذایی کار روی یک تخته مناسب قطعا ضروری خواهد بود. تخته های برش از نظر جنس و ابعاد مدل های متنوعی دارند که شما می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود این محصول را خریداری کنید. وجود این وسیله برای آشپزی بسیار ضروری است.

 

ظرف های مخصوص اندازه گیری

 

پخت یک غذای لذیذ به اندازه گیری دقیق هر یک از مواد غذایی نیاز دارد. اگر نتوانید میزان مناسب از هریک محصولات غذایی را برای پخت آماده کنید، قطعا از نتیجه کار خود رضایت کافی را ندارید. شاید تصور کنید استفاده از فنجان یا لیوان ها معمولی می تواند کار شما را برای اندازه گیری مواد راه بیندازد. اما باید به شما بگوییم استفاده ظروف اندازه گیری که معمولا به شکل لیوان هستند، اندازه دقیق مواد غذایی را به شما نشان می دهند. این باعث شده تا پخت غذا با کیفیت بالایی صورت گرفته و در نهایت یک غذای خوشمزه و خوشرنگ را روی میز خود ببینید.

 

ست صافی برای آشپزخانه

 

صافی ها نیز جزء مهم ترین لوازم پخت و پز در آشپزخانه هستند که شما برای همیشه به آن ها احتیاج خواهید داشت. شاید در زمان خرید لوازم پخت و پز ست صافی را فراموش کنید. این در حالیست که وجود صافی در ابعاد متنوع برای آبکش کردن برنج، ماکارونی، سبزیجات و میوه بسیار ضروری است.  برای خرید صافی های آشپزخانه بهتر است مدل های استیل دسته دار را انتخاب کنید. زیرا این محصولات ماندگاری بالایی داشته و پس از گذشت زمان دچار تغییر شکل نمی شوند.

 

رنده و خردکن

 

برای تسریع روند و ریز کردن مواد غذایی وجود رنده و خردکن لازم است. رنده که یکی از وسایل مهم پخت و پز برای آشپزخانه بوده و از زمان های قدیم یک عضو ثابت در آشپزخانه ها به حساب می آید. اما خردکن ها چند وقتیست به میان آمده اند. وجود این محصولات در آشپزخانه مشکل خرد کرد مواد غذایی را در هر اندازه ای برطرف کرده است.

 

مهم ترین لوازم برای آشپزخانه

 

قابلمه های بزرگ و کوچک

 

اصلا مگر می شود بدون وجود قابلمه ساده ترین غذا را آماده کرد؟ در هر آشپزخانه ای می توان قابلمه های متعددی را در ابعاد مختلف پیدا کرد. می توان گفت قابلمه با جنس های مسی، چدن، تفلون و … مهم ترین وسیله پخت و پز هستند که بایستی برای خرید آن ها دقت کافی را به خرج داد.

 

کفگیر و ملاقه

 

کفگیر و ملاقه برای هم زدن، برداشتن و… در آشپزی یک ابزار کاربردی و ضروری است. معمولا برای تولید انواع کفگیر و ملاقه از مواد ضد حرارت استفاده می کنند تا در زمان آشپزی آسیب نبینند. معمولا در کفگیر یک حفره به منظور خارج شدن روغن یا آب غذا در نظر گرفته می شود. البته که نوع کفگیر براساس استفاده ای که دارد، متفاوت است.

 

مهم ترین وسایل پخت و پز برقی در آشپزخانه

 

برای آشپزی آسان تر و سریع تر نباید از خرید لوازم پخت و پز برقی غافل شد. این وسایل عبارتند از:

  • مایکروفر
  • سرخکن
  • مخلوط کن
  • همزن
  • گوشت کوب برقی
  • سبزی خردکن
  • آسیاب
  • چرخ گوشت
  • و …

 

جمع بندی

 

برای خرید لوازم آشپزخانه بایستی حتما وسایل پخت و پز در اولویت بگذارید. توجه به تک تک این لوازم می تواند راحتی شما را در زمان آشپزی تضمین کند. در این مطلب از سایت  پخش عبدی  سعی کردیم تا تعدادی از لوازم ضروری پخت و پز را به شما معرفی کنیم. اگر می خواهید برای خرید لوازم آشپزخانه اینترنتی اقدام کنید، بهتر است به فروشگاه وبسایت ما مراجعه کرده و از قیمت های باورنکردنی ما دیدن کنید. در پخش عبدی تمامی وسایل آشپزخانه به صورت عمده و تکی در تنوع بالا به خریداران عزیز عرضه می شود.

 

پیشنهاد ما به شما مطالعه:

 

بهترین لوازم کادویی آشپزخانه

راهنمای خرید چای ساز

10 نکته خرید شیک ترین لوازم آشپزخانه

راهنمای خرید لوازم آشپزخانه

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.