عوارض دستگاه موخوره گیر

عوارض دستگاه موخوره گیر

عوارض دستگاه موخوره گیر

 

موخوره جزء آن دسته از مشکلاتی است همۀ افراد حداقل یکبار به آن دچار شده‌اند. از آنجایی که درمان قطعی برای موخوره وجود ندارد اکثر پزشکان کوتاهی مو یا موخوره گیری را تجویز می‌کنند. حال اگر شما نیز دچار این مشکل شده‌اید، نگران نباشید؛ زیرا با ترفندهایی که در این مقاله خواهیم گفت از شر موخوره و تارهاهای شکسته موهایتان راحت می‌شوید. کافی است درباره عوارض دستگاه موخوره گیر تحقیق کرده و در صورت لزوم برای خرید این محصول اقدام کنید.

 

دستگاه موخوره گیری چیست؟

 

دستگاه موخوره گیری چیست؟

 

قبل از تعریف و معرفی دستگاه موخوره گیری بهتر است دربارۀ موخوره بگوییم. اگر فرآیند براشینگ و شانه زدن موهایتان به دشواری انجام شده و شانه در انتهای موهایتان گیر می‌کند، به احتمال زیاد موخوره دارید. این مشکل معمولاً به شکل گره در انتهای مو و ند شاخه شدن آن ظاهر می‌شود. دستگاه موخوره گیری وسیله برای رفع و حذف این قسمت از مو است. شکل ظاهری این دستگاه شباهت زیادی به اتوی مو و برس حرارتی دارد.

ساختار و طراحی موخوره گیر به گونه‌ای است که از دو بخش مجزا و دندانه‌دار تشکیل شده که این دندانه‌ها به روی یکدیگر قرار می‌گیرند. طریقه استفاده از این وسیله درست مشابه اتو مو است و باید موها را تقسیم‌بندی کرده و موخوره‌های هر قسمت از مو را به صورت جدا و مستقل بگیرید. شاخه‌های چند دسته و موخوره‌ها در محفظه این دستگاه جمع شده و هر از چند گاهی لازم است محفظه را تخلیه کنید. با این اوصاف اگر شما هم برای خرید دستگاه موخوره گیر احساس نیاز می‌کنید بهتر است به دسته لوازم  حالت دهنده مو  در وب‌سایت پخش عبدی مراجعه کرده و دستگاه دلخواه خود را بیابید. شاید با خود بگویید این دستگاه عوارض و معایبی دارد؟ پاسخ این پرسش را در ادامه مطلب می‌دهیم.

 

آیا دستگاه موخوره گیر عوارض دارد؟

 

جالب است بدانید که تاکنون هیچ‌گونه عوارضی برای استفاده از دستگاه موخوره گیر عنوان نشده و پزشکان نیز ممنوعیتی برای استفاده از این دستگاه ندارند. البته ناگفته نماند که دستگاه موخوره گیری دارای معایبی است که این معایب به تنهایی خود جزء عوارض محسوب نمی‌شوند. در ادامه برای شما عزیزان دربارۀ مزایا و معایب خرید دستگاه موخوره گیری صحبت می‌کنیم.

 

آیا دستگاه موخوره گیر عوارض دارد؟

 

بررسی مزایای خرید دستگاه موخوره گیر

 

موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از دستگاه موخوره‌گیر محسوب می‌شوند:

  • در درجه اول شما عزیزان به کمک این دستگاه قادر به سنجش این مسئله هستید که آیا موهایتان دچار موخوره شده یا نه؟
  • از طرفی لازم نیست برای از بین بردن موخوره دائماً به آرایشگاه و سالن‌های زیبایی مراجعه کنید.
  • شخصاً می‌توانید از این وسیله برقی استفاده کرده و نحوۀ استفاده از موخوره‌گیر بسیار آسان است.
  • دستگاه موخوره گیر در مدل‌های متنوعی موجود بوده و شما می‌توانید مدل با سیم یا بی‌سیم آن را در دسته  لوازم زیبایی و سلامت  پخش عبدی مشاهده کنید.
  • قیمت این دستگاه با توجه به کاربرد و کارایی که دارد، کاملاً منصفانه و مقرون به صرفه است.

حتماً با توجه به مزیت‌های عنوان‌شده دربارۀ خرید دستگاه موخوره گیر مصمم شده‌اید. اگرچه این دستگاه بسیار کاربردی و کار راه انداز است؛ اما این مسئله نباید منجر به بی‌توجهی از معایب و نقاط ضعف این وسیله برقی شود. در ادامه برای شما از معایب موخوره گیر خواهیم گفت، همراه ما باشید.

 

بررسی معایب دستگاه موخوره گیر

 

موارد زیر از جمله مهم‌ترین نقاط ضعف و معایب دستگاه موخوره گیر محسوب می‌شوند:

 

عدم قطعیت در درمان موخوره

 

خرید دستگاه موخوره گیری این اطمینان را به شما نمی‌دهد که برای همیشه و به صورت کامل از شر تمامی موخوره‌هایتان راحت شوید. اگر وضعیت شکنندگی و موخوره‌های شما بسیار وخیم است، باید بگوییم که این دستگاه تنها قادر به رفع 30 درصد از موخوره موهای شما است. در این شرایط بهترین راهکار کوتاه کردن مو است. اگر موخوره‌ها به قسمت‌های بالایی ساقه راه یافته باشند بعد از کوتاهی چند سانتی‌متر از نوک موها، استفاده از دستگاه موخوره گیری برای رفع موخوره‌های جزئی کاربردی است.

 

عدم قطعیت در درمان موخوره

 

زمان‌بر بودن استفاده از موخوره گیر

 

برای اینکه قادر به استفاده صحیح از دستگاه موخوره گیری باشید، در درجه اول لازم است که صبور باشید. باید بگوییم که این مسئله امری زمان‌بر است و برای استفاده از این وسیله باید موها را به صورت تکه تکه موخوره گیری کنید. اگر حجم موهای شما زیاد باشد، حتماً برای رفع و از بین بردن موخوره‌ها کلافه خواهید شد. در نتیجه در شرایط مشابه حتماً از آرایشگرهای حرفه‌ای کمک بگیرید. لازم به ذکر است که موخوره گیر وسیله‌ای لازم و حیاطی برای هر سالن زیبایی است. اگر به حرفه آرایشگری مشغول هستید حتماً از لوازم زیبایی و سلامت و حالت‌ دهنده‌های مو باکیفیت در سایت پخش عبدی بازدید کنید.

 

استفاده محدود از دستگاه

 

بهتر است هر چند هفته یکبار از موخوره گیر استفاده کنید؛ زیرا احتمال بروز عوارض در استفاده بیش از حد از دستگاه موخوره گیری وجود دارد. بهترین روش درمانی برای هر عارضه‌ای پیشگیری است. در ادامه راهکارهای مفیدی برایتان ارائه می‌دهیم که به مشکل موخوره دچار نشوید.

 

نکاتی مهم برای پیشگیری از موخوره

 

با رعایت موارد زیر احتمال موخوره گرفتن شما کاهش می‌یابد. این نکات مهم عبارت‌اند از:

  • قبل از اینکه به حمام رفته و موهایتان را بشویید، آنها را شانه کنید.
  • به‌ هیچ عنوان موهای خود را به صورت خیس و در حمام شانه نکنید. اگر مجبور به این کار هستید از شانه‌های دندانه درشت استفاده کنید.
  • در زمان شست‌وشو موهایتان حتماً از نرم کننده، آبرسان یا ماسک مو استفاده کنید. پس از حمام نیز حتماً از ماسک مو، متناسب با نوع جنس موهای خود استفاده کنید.
  • در زمان خشک کردن موها با حوله باید از فشار آوردن به موها پرهیز شود.
  • استفاده از سشوار، حالت دهنده‌های مو و… را به حداقل ممکن برسانید.
  • ترجیحاً از رنگ‌های طبیعی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. رنگ کردن موها با مواد شیمیایی بی‌کیفیت آسیب جدی به موهای شما می‌زند.

 

جمع‌بندی و سخن پایانی

 

امیدوارم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. ما در این مطلب از وب‌سایت پخش عبدی درباره عوارض دستگاه موخوره گیر، مزایا و معایب آن صحبت کردیم. حال شما عزیزان با اطلاعاتی که به دست آورده‌اید با آگاهی بیشتر می‌توانید برای خرید دستگاه موخوره گیر اقدام کنید.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.