چطور بهترین کیک پز برقی را انتخاب کنم

انتخاب بهترین کیک پز برقی

چطور بهترین کیک پز برقی را انتخاب کنم؟

 

امروزه استفاده و تهیه انواع کیک در خانه­ ها و مراسمات مختلف متداول شده است به طوری که افراد در مناسبات مختلف از قبیل جشن­ های تولد، سالگردهای ازدواج، مراسم های عروسی، مجالس و سمینارهای اداری و در مهمانی­ ها و دورهمی­ ها اقدام به خرید و یا پخت کیک می کنند. همچنین به دلیل استقبال خوب مردم از این محصول کسب و کار خانگی، کیک پزی بسیار پر رونق شده است و بعضی از افراد اقدام به پخت کیک در منزل کرده و به فروش می رسانند. اگر شما از دسته افرادی هستید که به هر دلیلی در خانه تجربه پخت کیک را دارید وجود یک کیک پز برقی می تواند سرعت کیک پختن شما را افزایش دهد. استفاده از کیک پز برقی در پخت کیک سبب می شود که کیک با سرعت بالاتری پخته شود و بافت کیک اسفنجی شود و کیک­ هایی با بافت نرم در طعم های گوناگون و بسیار خوشمزه تهیه کنید. دستگاه کیک پز برقی همانطور که از اسمش پیداست به صورت برقی کار کرده و از طریق سیستم المنتی که در درون دستگاه تعبیه شده است از طریق گرما دادن به پختن کیک و شیرینی می پردازد. برای انتخاب بهترین کیک پز برقی لازم است هنگام خرید کیک پز برقی نکاتی رعایت شود. که اگر به درستی رعایت نشود کیک پف نمیکند که پیشنهاد ما به شما مطالعه  علت پف نکردن کیک در کیک پز برقی  می باشد.

 

8 معیار مهم برای انتخاب کیک پز برقی

معیارهای انتخاب بهترین کیک پز برقی

 

برای انتخاب بهترین کیک پز برقی نیاز است که نکاتی از قبیل جنس بدنه، روکش داخلی، قابلیت شست و شو، تک کاره یا چندکاره بودن محصول و قیمت کیک پز برقی و برند کیک پز برقی هنگام خرید این محصول رعایت شود.

 

1. جنس بدنه: بدنه کیک پز اکثرا از جنس آلومینیومی و یا گرانیتی بوده است. جنس بدنه باید بادوام و دارای استحکام قابل قبول و ایمن باشد و زیبایی های ظاهری محصول حفظ شود.

2. روکش داخلی: روکش داخلی کیک پز برقی بر کیفیت پخت کیک تاثیرگذار است. اکثر کیک پزهای برقی دارای روکش نچسب و تفلون و دارای روکش گرانیت بوده است. در کیک پزهای برقی که روکش داخلی آن حالت لانه زنبوری دارد از چسبیدن کیک به دیواره ها جلوگیری می شود.

3. قابلیت شست و شو: قابلیت شست و شو کیک پز برقی در ماشین ظرفشویی یکی از قابلیت هایی است که در هنگام خرید می توان به آن توجه نمود. زیرا شستن یک ظرف کیک پزی با توجه به امکان چسبندگی مقداری از مواد به درون ظرف، راحت نیست.

4. تک کاره یا چند کاره بودن محصول: کیک پز برقی چندکاره امکان پختن اقسام پیتزا، نان و شیرینی، سرخ کردن گوشت و مرغ و سبزیجات را فراهم می کند. هر چند کیک پزهای چندکاره دارای قیمت بیشتری هستند اما می توان از آن خدمات بیشتری را دریافت کرد.

5. توان کیک پز: هر چقدر توان کیک پز برقی بیشتر باشد قدرت و کیفیت آن بالاتر بوده و در نتیجه طول عمر دستگاه افزایش می یابد.

6. پایه ضد لغزش: دارا بودن پایه ضد لغزش از مزیت مدل های جدید و پیشرفته بوده است و از لیزخوردن و لغزش دستگاه جلوگیری می کند.

7. قیمت کیک پز برقی: قیمت کیک پز برقی یکی از معیارهای اصلی انتخاب کیک پز برقی می باشد و افراد با توجه به بودجه ای که برای این محصول در نظر گرفته اند اقدام به خرید می کنند. قیمت کیک پز برقی تحت تاثیر ویژگی های محصول و همچنین برند دستگاه می باشد. هر چقدار توان دستگاه بالاتر باشد و همچنین اگر مدل های چندکاره انتخاب شود قیمت کیک پز برقی بالاتر خواهد بود.

8. برند کیک پز برقی: در سال­های اخیر نمونه­ های داخلی کیک پز برقی هم پای نمونه­ های خارجی در بازار ایران موجود می باشند. از نمونه­ های موفق کیک پز برقی می توان به کیک پز برقی کنوود اشاره کرد. این نوع از کیک پز برقی با دوام بوده و دارای طراحی شیک، زیبا و با کیفیت بوده است. یکی دیگر از کیک پزهای برقی شامل کیک پز برقی یبروکینگ می باشد. این محصول ساخت ایران بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

خرید کیک پز کنوود

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. فهیمه رجبی گفت:

    هیچوقت فکر نمیکردم خریدن کیک پز این همه معیار داشته باشه. دستتون درد نکنه

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.