ظروف پذیرایی جدید شامل چه مواردی است

ظروف پذیرایی جدید شامل چه مواردی است

ظروف پذیرایی جدید شامل چه مواردی است؟

 

یکی از مهمترین لوازم های آشپزخانه،  ظروف سرو و پذیرایی  می باشد که توسط آن ها می توان به زیبایی از میهمانان پذیرایی کرد. همانطور که میدانید خانم‌های ایرانی علاقه ی خاصی به ظروف سرو و پذیرایی دارند و زیبایی و کامل بودن ست پذیرایی آن ها نشانه ی سلیقه آن ها می باشد و دوست دارند همیشه از شیک ترین ست های ظروف با تنوع بالا برای پذیرای استفاده کنند. اما سوالی پیش میاید با عنوان: ظروف پذیرایی جدید شامل چه مواردی است؟ چون هر روزه مدل های جدید و جنس های مختلف وارد بازار می شود که می توان با تغییر کل لوازم‌ پذیرایی تنوعی در ظروف سرو و پذیرایی ایجاد کرد. اگر تصمیم دارید ظروف پذیرایی تان را تعویض کنید یا نواقص آن ها را تکمیل کنید و یا حتی ممکن است قصد خرید جهیزیه دارید و نمی دانید که چه چیزهایی را بخرید؟ ظروف پذیرای لاکچری سال کدام است؟ یا جدیدترین ظروف پذیرایی کدامند؟ اگر می خواهید پاسخ این سوالات را پیدا کنید این مقاله را از دست ندهید، قصد داریم در این مورد صحبت کنیم. ولی قبل از اقدام برای خرید ظروف پذیرایی باید نکاتی را رعایت کنید که برای اطلاع راجب این نکات مقاله ی  راهنمای خرید ظروف سرو و پذیرایی  را مطالعه بفرمایید و سپس بعد از آشنا شدن به نکات خرید باید بدانید که برای خرید ظروف سرو و پذیرایی به چه چیزهایی نیاز دارید تا ست پذیرای کاملی داشته باشید

 

لیست خرید ظروف پذیرایی

 

لیست خرید ظروف پذیرایی

 

  • سرویس کامل غذاخوری که شامل بشقاب، خورشت خوری، سالاد خوری، انواع دیس، پیاله، کاسه، سس خوری، نمکدان
  • سرویس قاشق، چنگال، کفگیر، ملاقه، چاقو، قاشق و چنگال کیک خوری و …
  • میوه خوری، آجیل خوری، شکلات خوری، بستنی خوری ها، شیرینی خوری، پیش دستی
  • سرویس های پارچ و لیوان
  • سرویس فنجان، نعلبکی، قندان، انواع سینی
  • سرویس های مخصوص صبحانه خوری
  • ست های فنجان‌ قهوه خوری با قوری

 

ظروف سرو و پذیرایی لاکچری و جدید

 

هر روزه طراحان مدل های جدید از ظروف سرو پذیرایی را طراحی و وارد بازار می کنند. در ادامه لیستی از جدیدترین ظروف سرو و پذیرایی را خدمتتان معرفی میکنیم.

سوفله خوری، ست های دیس برای سرو مرغ، ظروف جدید سرو کیک، ست های سینی در سایزهای متفاوت، رولت خوری، زیر بشقابی‌ها، باکس تی بگ، جعبه های پذیرایی، دستمال های طرح دار برای استفاده سر میز غذا، اردو خوری ها، ظروف زیبایی که چندین قسمت دارند. ست های زیبای صبحانه خوری و ظروف برای دیزاین تنقلات که در جنس های مختلف در بازار و سایت های آنلاین‌ موجود می باشد که یکی از بهترین سایت های آنلاین که برای خرید، آشنایی با جدیدترین مدل ها و دیدن تنوع آن ها می توانید به آن مراجعه کنید عمده فروشی لوازم آشپزخانه عبدی می باشد.

 

جدیدترین ترین ظروف پذیرایی

 

جدیدترین ترین ظروف پذیرایی

 

در سال های قبل بیشتر ظروف پذیرایی در جنس کریستال، بلور، چینی، آرکوپال بودند که در کیفیت ها و مدل های مختلفی بودند. هر چند در حال حاضر هم‌ ظروف پذیرایی در این جنس ها هستند ولی تفاوت های خاصی در شکل ظاهری آن ها ایجاد شده است.

  • ظروف کریستال و بلور که‌ معمولا ساده بودند در حال حاضر طرح های طلا کاری شده که طرح ها به صورت رگه های طلا در آن ها به کار رفته است جدیدا وارد بازار شده است. همچنین ظروف کریستال را با رنگ های مختلفی ترکیب کرده اند و ست های سرو و پذیرایی جدید به رنگ های زیبا و جذاب طراحی کرده اند که شفافیت جنس بلور با رنگ ها، زیبایی خاصی به ان ها بخشیده است.
  • از دیگر تغییرات ظروف پذیرایی جدید ایجاد طرح های ساده و مینیمالی است که روی سرویس های چینی ایجاد شده است که بسیار چشم ‌نواز است. همچنین شکل ظاهری آن ها هم تغییراتی کرده است و ظاهر سرویس غذا خوری به شکل های گرد، پنج ضلعی و اشکال خاص طراحی و تولید شده اند که بسیار شیک هستند. ظروف پذیرایی هم به شکل های جدید و خاص و کاملا متفاوت از قبل طراحی شده است به عنوان مثال شیرینی خوری های چند طبقه، ظروف پذیرایی با شکل های هندسی خاص، بعضی دارای پایه های متفاوت هستند.
  • ظروف از جنس چوب که سرویس های کامل آن برای پذیرایی موجود است جدیدا وارد بازار شده که خیلی ترند شده و محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و از جنس چوب و با ظاهری خاص و زیبا واقعا جذاب هستند.
  • ظروف سرامیکی هم که از جنس سفال با روکش لعابی سرامیکی هستند و روکش باعث مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه و پریدگی شده است که جزو جدیدترین ظروف سرو و پذیرایی می باشد.
  • سرویس های آرکوپال هم‌‌که چندین ساله طرفداران بسیاری به دلیل کیفیت بالا و مقاومت در برابر سرما و گرما و سبک بودن دارد در حال حاضر با طرح های جدید و متفاوت وارد بازار شده است.
  • ظروف مسی و برنجی هم از جدیدترین مدل های ظروف پذیرایی می باشد که تنوع بالایی در طرح های آن وجود دارد. دارای ظاهری بسیار زیبا هستند که به عنوان  لوازم دکوری  هم می توان از آنها استفاده نمود.

 

ظروف پذیرای لاکچری سال کدام است

 

ظروف پذیرای لاکچری سال کدام است؟

 

جدیدترین ظروف لاکچری که برای سرو و پذیرایی وارد بازار شده است شامل:

ظروف تشکیل شده از نقره و طلا : این ظروف از لاکچری ترین و شیک ترین ظروف سرو و پذیرایی می باشد که دارای ظاهری بسیار جذاب هستند و دیزاین شما را عالی می کند. به ظروف نقره، سیلور هم ‌می گویند که ست‌کامل پذیرایی آن موجود می باشد که مهم ترین مزیت آن ها این است که دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشند و آب داخل آن ها تصفیه می شود. به خاطر جلا و براقیت، کیفیت بالا، ظاهر بسیار زیبا قطعا انتخاب خانم های با سابقه می باشد.

ظروف پیوتر: ظروفی هستند که از ترکیب آلیاژ قلع و نقره ساخته شده اند که ۸۵ درصد قلع و بقیه آن از مس می باشد که ظاهر بسیار جذابی دارند و جزو لاکچری ترین ظروف سرو و پذیرایی می باشند. ولی هنگام استفاده باید دقت کنید که ممکن است رنگ آن مقاوم نباشد و در اثر شستشوی زیاد تغییر رنگ دهند. که باید از ان ها و برای مهمانی های خاص و به عنوان دکور از آن استفاده کنید.

ظروف از جنس بامبو : این ظروف که بسیار جذاب هستند و در شکل های متنوع و گوناگون با طرح های مختلف تولید شده است که برای پذیرایی می توان از آنها استفاده نمود. ظروف چوبی از چوب های مختلف گردو، راش و بامبو می باشد که کیفیت بالایی دارند و مهمترین مزیت آن ها این می باشد که در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم هستند و در اثر استفاده بوی بد نمی گیرند.

ظروف سفالی: این ظروف هم جدیدا طرفداران بسیاری پیدا کرده و علاقمندان خاص خودش را دارد و جزو ظروف لاکچری برای کسانی که علاقمند ست های سنتی هستند می باشد که در مدل های کاملا سفالی با طرح های سنتی بدون لعاب و ظروف سفالی با روکش لعاب سرامیکی و چینی هستند.

 

مدل ظروف پذیرایی جدید

 

ظروف پذیرایی یکی از اساسی ترین لوازم‌ منزل می باشد و بسیاری از بانوان در خرید آنها وسواس بسیاری از خود نشان می دهند تا به روز ترین و جدیدترین آنها را برای خرید انتخاب نمایند. با توجه به تغییر اینگونه ظروف و تولید مدل های جدیدتر هنگام خرید باید گشت و گذار حسابی داشته باشید تا با جدیدترین مدل ها آشنا شوید مخصوصا نوعروسانی که در حال خرید جهیزیه هستند باید جدیدترین مدل ها را بشناسند و از بین آنها برای خرید انتخاب نمایند. ظروف پذیرایی در چند‌ جنس چینی، سرامیک، کریستال، نقره، چوبی هستند که طراحی و شکل ظاهری آنها تغییر می کنند. جدیدا ظروف پذیرایی را با ترکیب دو جنس مختلف تهیه می کنند که می توان به ظروف پذیرایی ترکیب کریستال با فلز، چوب با شیشه، بامبو با سرامیک، سرامیک با فلز اشاره کرد که این ها معمولا یا دو تکه هستند یا پایه ای از جنس متفاوت دارند و یا دستگیره ای از جنس دیگر به شکل ظاهری زیبایی روی آن نصب شده است. ظروف پذیرایی جدید دارای طراحی منحصر به فردی می باشند و تنوع بسیار بالایی دارند که باید مدل متناسب با سلیقه و هماهنگ با دکوراسیون ظروف آشپزخانه تان انتخاب نمایید.

 

معرفی مدل ظروف پذیرایی جدید

 

ست و سرویس پذیرایی جدید

 

زمانی که خود را برای پذیرایی از میهمان آماده می کنید به غیر از تمیز کاری و ‌پخت غذا و آماده کردن سالاد و دسر به تزیین و چیدمان میز پذیرایی می پردازید که می توان آن را به عنوان نقطه کانونی توجه دانست که تمام توجه ها را به خود جلب می کند و هرچه ست و سرویس پذیرایی شما کامل تر و با شکل ظاهری جدید باشد و هماهنگی خوبی بین آنها وجود داشته باشد میزبانی شیک و بی نقصی خواهید داشت. از این رو بهتر است هنگام خرید سرویس پذیرایی وقت بیشتری بگذارید و جدیدترین مدل را انتخاب نمایید تا بتوانید چند سالی از آن استفاده کنید و مهمانی های زیبا و کاملی برگزار کنید. ست و سرویس پذیرایی در تایم های کوتاهی تغییر می کنند و مدل های جدیدی وارد بازار می شوند که جدیدترین آن شامل

  • اردو خوری های در شکل های خاص و هندسی
  • ظروف پذیرایی که کف آنها از جنس چوب و دیواره و دستگیره ی آنها  از جنس فلز به رنگ طلایی و نقره ای می باشد
  • ست سوفله خوری های وارمردار
  • ظروف پذیرایی چند طبقه
  • استندهای زیبای چیدمان‌ میوه و شیرینی
  • ست های پذیرایی با طرح های فانتزی
  • سرویس هایی با اشکال مثلث و گلبرگ به صورت طرح دار و ساده

 

شیک ترین ظروف پذیرایی چینی

 

یکی از پرطرفدارترین ظروف پذیرایی سرویس های چینی می باشند و سالیان سال است که جزو پرفروش ترین‌ مدل ها می باشند که فقط طرح و شکل ظاهری آنها به روز می شوند و تغییر می کند. به طور کلی ظروف پذیرایی چینی کیفیت بالایی دارند که با استفاده مداوم آسیب نمی بینند و طرح و مدل های آن دارای تنوع بالایی می باشد که با هر سبک ظروف آشپرخانه و سلیقه ای هماهنگ است. در حال حاضر شیک ترین مدل هایی که وارد بازار شده اند شامل

  • سرویس چینی پلنگی
  • ست های مربعی شکل با گوشه های گرد
  • ظروف چینی با طرح های فانتزی
  • ست های چینی شبیه گل که به صورت ساده و در طرح های رنگی زیبا و خاص تولید شده اند
  • سرویس های بسیار ساده و مینیمال هم هستند که همگی آنها بسیار زیبا می باشند و شما می توانید مدل و رنگ آن را مطابق بقیه وسایل و دکوراسیون ‌منزلتان برای خرید انتخاب نمایید

 

معرفی شیک ترین ظروف پذیرایی سرامیک

 

شیک ترین ظروف پذیرایی سرامیک

 

ظروف پذیرایی سرامیکی نیز یکی از مدل های ست های پذیرایی می باشند که چند سالی است با استقبال بالایی رو به رو شده اند و مدل های آن هر ساله تغییر می کند. ظروف سرامیکی دارای رنگ سفید براق هستند که انتخاب آنها به عنوان ست پذیرایی به میهمانی شما جذابیت خاصی می بخشد. ظروف پذیرایی سرامیکی طراحی و شکل ظاهری ساده ای داشتند که جدیدا آنها را با ظروف از جنس های دیگر ترکیب کرده اند و جلوه ای خاصی به آنها بخشیده اند که شیک ترین ظروف پذیرایی سرامیکی می توان به سوفله خوری هایی که ظرف آنها از جنس سرامیک و بدنه اش از فلز به رنگ طلایی و نقره است اشاره کرد. مدل دیگر سرویس های اردو خوری که دارای پایه ای از جنس چوب یا بامبو می باشند که ظروف داخل آن از ظرف هایی با شکل فانتزی زیبا از جنس سرامیک ‌می باشد. سرویس های پایه دار ترکیبی از فلز و آلومینیوم با سرامیک را می توان جزو یکی از شیک ترین ظروف پذیرایی سرامیکی برشمرد.

 

سرویس پذیرایی عید جدید

 

یکی از مراسمات ایرانی ها جشن سال نو می باشد که اقوام ایرانی اول فروردین همزمان با شروع سال جدید شمسی را با دید و بازدید از یکدیگر جشن می گیرند و به همدیگر تبریک ‌می گویند و عیدی می دهند. این‌ مراسم آداب و رسوم خاص خودش را دارد و از مهمانان با شیرینی، آجیل، میوه و شکلات پذیرایی می کنند که قطعا باید برای چیدمان آنها از ظروف مخصوصی استفاده کنند که بهتر است یک ست مخصوص پذیرایی عید داشته باشند که شکل ظاهری آنها با هم ‌هماهنگ ‌باشند تا میز پذیرایی شیک و زیبایی داشته باشند. به دلیل برگزاری پرشور این‌ مراسم تولیدکنندگان ست های زیبایی برای پذیرایی عید طراحی و ساخته اند که هر ساله مدل های آن به روز می شود و طرح های جدیدی به آن اضافه می گردد. جدیدترین ظروف پذیرایی عید شامل ست های چوبی با پایه های فلزی، سرویس های پایه دار، ظروف دو طبقه با دستگیره زیبا، ست های پذیرایی عید از جنس آلومینیوم با طرح گلبرگ، سرویس های فلزی جدید مدل فرشته، ست کامل کریستال روگوشکا اشاره کرد.

 

نتیجه گیری

 

در این‌ مقاله سعی کردیم لیستی از ظروف پذیرایی را خدمتتان ‌معرفی کنیم و شما را با جدیدترین و لاکچری ترین ظروف پذیرایی آشنا کنیم. ظروف سرو و پذیرایی دارای تنوع بسیار بالایی در جنس و مدل هستند که قطعا تصمیم آخر برای خرید با شماست که چه نوع ست‌ پذیرایی را می پسندید و چه چیزی برای خریدتان اولویت دارد. ولی طبق بررسی های انجام شده ست های پذیرایی چوبی از جدیدترین ظروفی است که طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد زیادی ظروف چوبی را برای پذیرایی انتخاب می کنند. در بین لاکچری ترین ظروف پذیرایی هم ظروف نقره و طلایی محبوبیت بسیاری دارد و بسیاری ترجیح ‌می دهند این جنس را برای ست پذیرای خود بخرند.

 

پیشنهاد ما به شما مطالعه مطلب:

راهنمای خرید لوازم آشپزخانه

بهترین لوازم کادویی آشپزخانه

راهنمای خرید چای ساز

10 نکته خرید شیک ترین لوازم آشپزخانه

دسته‌بندی خانه و زندگی
اشتراک گذاری
نوشته‌های مرتبط

2 پاسخ به “ظروف پذیرایی جدید شامل چه مواردی است”

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت