بهترین راهکار افزایش زیبایی و سلامت پوست

بهترین راهکار افزایش زیبایی و سلامت پوست

بهترین راهکار افزایش زیبایی و سلامت پوست چیست؟

 

زیبایی و سلامت پوست بسیار مهم است و باید برای داشتن پوست سالم و زیبا نکات مهمی را رعایت کرد. البته می توان برای داشتن پوست زیبا از لوازم آرایش هم استفاده نمود ولی همان طور که می دانید زیبایی طبیعی و پوست سالم داشتن خیلی بهتر است و باید نکاتی را برای داشتن پوست سالم رعایت کرد و در کنار این ها می توان با خرید  لوازم زیبایی و سلامت  هم به این روند کمک کرد و زودتر به نتیجه رسید. روش ها و راهکارهای مختلفی برای افزایش زیبایی و سلامت پوست داریم که یک به یک آن ها را توضیح می دهیم و سعی کنید قبل از شروع روش و نکات نگهداری از پوست، نوع پوستتان را مشخص کنید و سپس بر اساس آن به خرید لوازم زیبایی و سلامت مناسب پوستتان و راهکارهایی که مناسب نوع پوستتان‌ می باشد استفاده کنید که نتیجه ی درستی بگیرید. در این مقاله از پخش عبدی به بهترین راهکار افزایش زیبایی و سلامت پوست به طور کامل خواهیم پرداخت.

 

توصیه های اساسی زیبایی پوست که باید بدانید

 

1. لوازم زیبایی و سلامت

 

یکی از مهم ترین راهکارهایی که به افزایش زیبایی و سلامت پوست ‌کمک می کند استفاده از لوازم زیبایی و سلامت می باشد که برای خرید آنها باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. برای آشنایی با این موارد می توانید مقاله ی راهنمای خرید لوازم زیبایی و سلامت را مطالعه نمایید.

بعد از آشنایی با نکات مربوط برای سلامت و زیبایی پوست می توانید برای خرید ابزار زیبایی و سلامت اقدام کنید از جمله ابزار زیبایی و سلامت:

1-1. دستگاه ماساژ: پوستتان را ماساژ دهید و برای این کار می توانید از ماساژهای دستی برای بهبود گردش خون زیر پوست استفاده کنید. همچنین ‌می توانید از دستگاه های ماساژ پوست برای این کار استفاده کنید که عمده فروشی آنلاین عبدی از جمله سایت های‌ آنلاینی می باشد که انواع لوازم زیبایی و سلامت را با بهترین کیفیت عرضه می کند و همچنین دارای انواع مختلف دستگاه های ماساژ می باشد.

بهترین ماساژور دستی صورت با بهترین قیمت
برای خرید خرید ماساژور کلیک کنید

2-1. ژل لایه بردار:  ژل لایه بردار هم از جمله لوازم زیبایی و سلامت می باشد که به سلامت پوست‌ می کند و موجب پاکسازی و آبرسانی پوست ‌می شود و می توان از آبرسان های خانگی با ترکیب مواد‌ مختلف متناسب با نوع پوستتان استفاده کنید. علاوه بر این ‌می توانید از لایه بردارهای موجود در بازار هم استفاده کنید.

3-1. اسکراب: استفاده از اسکراب هم باعث سلامت پوست می شود که اسکرا‌ب های متنوعی در لوازم آرایشی فروشی ها و سایت های آنلاین ‌موجود می باشد که می توان از آن برای پاکسازی صورت استفاده نمود.

در کنار استفاده از لوازم زیبایی و سلامت نکات زیر را هم رعایت فرمایید تا نتیجه ی بهتری بگیرید زیرا این موارد مکمل همدیگر هستند.

 

2. محافظت از پوست در برابر سرما، گرما، نور آفتاب

همان طور که می دانید تغییرات دما و نور خورشید به پوست آسیب فراوانی می رساند که باید از پوست در مقابل این تغییرات محافظت کنید. و راهکار آن به صورت زیر می باشد:

  • سعی کنید همیشه حتی در روزهای ابری و سرد هم از ضد آفتاب با SPF15  استفاده کنید تا از پوستتان در برابر اشعه ی UVB و UVA محافظت کند و از زدن لکه های پوستی هم ‌جلوگیری  کند.
  • در روزهای سرد سال که پوست دچار خشکی می شود از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید تا خشکی زیاد باعث ترک‌ پوست و آسیب رسیدن به آن ‌نشود.
  • در روزهای گرم و آفتابی هم علاوه بر ضد آفتاب با شستشوی روزانه با  آب گرم‌ چربی و عرق را از صورتتان پاک کنید تا باعث باز شدن زیادی منافذ و ایجاد جوش نشود.

3. تمیز نگهداشتن پوست

برای اینکه پوست سالم و شادابی داشته باشید سعی کنید حتما آن را در روز 2 الی 3 مرتبه بشویید و آلودگی ها را از آن پاک کنید تا به پوستتان آسیب نرسید. نکته ی قابل توجه این‌ می باشد که هیچگاه شب با آرایش نخوابید و حتما قبل از خواب با شوینده های مخصوص صورتتان را بشویید. بهتر است بعد از آن از یک تونر برای پاکسازی عمیق پوستتان استفاده کنید و با یک مرطوب کننده مناسب پوستتان از خشکی آن جلوگیری کنید. با شست و شو منافذ پوست کاملا تمیز می شوند و پوست شما نفس می کشد.

4. ورزش

ورزش کردن روی سلامتی و شادابی پوست تاثیر بسزایی می گذارد زیرا با ورزش کردن گردش خون زیر پوست افزایش پیدا می کند که باعث شفافیت پوست می شود و حتما دقت کنید که نکات مربوط به سلامت پوستتان را قبل و بعد ورزش رعایت کنید. بهتر است برای جلوگیری از تولید روغن زیاد قبل از ورزش به پوستتان تونر بزنید و بعد از ورزش حتما صورتتان را بشویید و تمیز نمایید. ورزش های مدیتیشن و یوگا باعث آرامش بیشتر می شود و به سلامت پوست کمک می کند.

5. آبرسانی

یکی دیگر از مواردی که به سلامت و شفافیت پوست کمک می کند آبرسانی پوست است که برای اینکار باید حتما روزانه به اندازه کافی آب حدود ۸ لیوان بنوشید و علاوه بر آن می توانید از روش و موادهای مخصوص که موجب آبرسانی پوست می شود استفاده کنید.

6. تغذیه مناسب

تغذیه هم در زیبایی و سلامت پوست نقش بسزایی دارد و اگر دوست دارید پوست سالمی داشته باشید حتما در برنامه غذاییتان سبزیجات تازه، انواع میوه، مواد غذایی که دارای پروتئین و ویتامین های مختلف است مصرف کنید تا پوستتان تقویت شود. سعی کنید در رژیم غذاییتان از غذاهای دارای مواد قندی، چربی و مواد سرخ کردنی کمتر استفاده کنید. جو و سیب زمینی از جمله مواد غذایی است که برای سلامت پوست بسیار مفید است.

7. استرس نداشتن

استرس از مهمترین عواملی است که در سلامت پوست تاثیر گذار است و اگر میخواهید پوست سالم و شادابی داشته باشید سعی کنید آرام باشید و عوامل استرس را از خود دور کنید و برای آرامش داشتن می توانید ورزش یوگا و روش های مدیتیشن را در برنامه های روزانه تان بگنجانید.

8. خواب کافی

خواب کافی و با آرامش هم یکی از مواردی است که در سلامت و زیبایی پوست موثر است. سعی کنید در شبانه روز ۸ ساعت خواب با آرامش و عمیق داشته باشید زیرا در این صورت پوست صورت هم مانند بقیه اعضای بدن استراحت می کند و به سلامتی آن کمک می کند.

9. استفاده از لوازم آرایش کمتر

استفاده از لوازم آرایش کمتر به سلامت ‌پوست کمک ‌می کند و اگر هم از آنها استفاده می کنید سعی کنید از لوازمی که مواد شیمیایی و سرب کمتری دارند و از مواد گیاهی ساخته شده اند استفاده کنید تا به سلامت پوست شما آسیب نرساند.

10. داشتن روتین پوستی مناسب

یکی دیگر از مواردی که به داشتن پوست سالم کمک می کند داشتن یک روتین پوستی مناسب نوع پوستتان می باشد مانند ژل شستشو، آبرسان، روغن های مخصوص پوست، تونر، کرم های مخصوص شب و روز، ضد چروک و …

 

نتیجه گیری بهترین راهکار افزایش زیبایی و سلامت پوست

 

همه زیبایی را دوست دارند و علاقه دارند پوستشان به طور طبیعی و نچرال زیبا و سالم باشد و برای این کار سعی کنید از راهکارها و راحل هایی که در طول مقاله به آنها اشاره کردیم استفاده کنید و برای نتیجه ی بهتر می توانید از ابزار لوازم زیبایی و سلامت ‌‌متفاوت و لایه بردار و اسکراب ها استفاده کنید. سعی کنید روتین پوستی مناسب با پوستتان داشته باشید و از لوازم آرایش مناسب استفاده کنید و حتما صورتتان را از هرگونه آلودگی و میکروب محفوظ بدارید.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.