معرفی بهترین استند لوازم آرایشی + نکات مهم در خرید آن

معرفی بهترین استندهای لوازم آرایشی

معرفی بهترین استندهای لوازم آرایشی

 

امروزه استفاده از استند لوازم آرایش علاوه در مغازه­ لوازم آرایش و بهداشتی و آرایشگاه­ ها، در منازل نیز متداول شده است به طوری که افراد برای مرتب سازی و طبقه بندی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از آن استفاده می کنند. باکس لوازم آرایش  با طراحی نوین و زیبا وسیله ای کاربردی برای نگهداری انواع لوازم آرایش است که مانع گم شدن، شکستن و افتادن لوازم آرایشی می شود و نیاز هر خانمی است. در این مقاله از پخش عبدی به معرفی بهترین استندهای لوازم آرایشی خواهیم پیرداخت.

بهترین استند لوازم آرایشی و بهداشتی استندی است که دسترسی آسان به لوازم آرایشی و بهداشتی را فراهم کند و روند آرایش را سرعت بخشد و همچنین ضمن با کیفیت بودن و بادوام بودن فضای کافی برای نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از قبیل محصولات مراقبت از پوست و لوازم جانبی آرایشی شامل رژ لب، برس آرایش، عطر، لاک ناخن، خط چشم، رنگ گونه، مداد ابرو داشته باشد. در ادامه سعی می شود انواع استند لوازم آرایشی و کاربردهای آن و نکاتی که در خرید استند لوازم آرایش باید به آن توجه نمود بیان شود.

 

بهترین استند لوازم آرایشی

 

انواع استند لوازم آرایشی و کاربردهای آن

 

استندهای آرایشی اغلب دارای کشوها و محفظه ­های مختلف بوده­ اند و در طراحی و جنس دارای انواع مختلف هستند و معمولا در ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک و در رنگ­ های مختلف تولید می­شوند. افراد می­توانند با توجه به فضا و نیاز خود استند آرایشی تهیه کنند. در ادامه به معرفی انواع استند لوازم آرایش از نظر طراحی و متریال مورد استفاده پرداخته می شود.

 

انواع استند لوازم آرایش از نظر طراحی

 

انواع استند لوازم آرایش از نظر طراحی

 

استند لوازم آرایشی از نظر طراحی به مدل­ های فانتزی، رومیزی، ایستاده، طبقه ­ای، زمینی و دیواری، استند لوازم آرایشی آینه ای و کشو دار طبقه ­بندی می­شوند:

استند لوازم آرایشی فانتزی: این نوع از استندها بیشتر جنبه فانتزی داشته و دارای اشکال کارتونی و قلب بوده است و کاربرد این نوع از استند برای اتاق کودکان و نوجوانان بوده است و اغلب دارای ابعاد کوچک است.

استند لوازم آرایشی ایستاده: استند لوازم آرایشی ایستاده به استند فروشگاهی معروف ­اند زیرا کاربرد این نوع از استند بیشتر برای مغازه و فروشگاه­ های لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است. این استند از نظر ظاهر عمودی بوده و ارتفاع آن بیشتر از عرض آن است. استندهای ایستاده بسیار جادار بوده و برای هر نوع از لوازم آرایشی و بهداشتی به خوبی قابل استفاده است. استند میکاپ مورد استفاده در آرایشگاه ها اغلب دارای ابعاد بزرگ و ایستاده می باشد.

استند لوازم آرایشی رومیزی: از  استند لوازم آرایشی رومیزی  بر روی میزهای مختلف در فروشگاه­ های بزرگ و کوچک لوازم آرایشی و بهداشتی و در آرایشگاه­ ها و منازل استفاده می­شود. استندهای مورد استفاده در منازل اغلب رومیزی و دارای ابعاد کوچک و متوسط است.

استند لوازم آرایشی طبقه­ ای: این نوع از استند اغلب به شکل پلکانی و یا نردبانی طراحی و طبقه ­بندی می­شود.

استند آرایشی زمینی: این نوع از استندها اغلب دو منظوره بوده اند به طوری که در قسمت انتهایی بر روی زمین و قسمت بعدی بر روی آن می باشد. این نوع از استندها را اغلب در فروشگاه ها و داروخانه ها مشاهده می شود و برای تستر لوازم آرایشی و بهداشتی بر روی آن قرار داده می شود.

استند آرایشی دیواری: این نوع از استند به وسیله پیج و رول پلاک بر روی دیوار نصب می­شود و اغلب در فروشگاه­ های لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. هر چند ممکن است به دلیل راحتی در استفاده از آن در سالن­ های آرایشی و برای استند میکاپ از این نوع از استند آرایشی استفاده شود.

استند لوازم آرایش آینه دار: استفاده از آینه در استند زیبایی خاصی به آن می بخشد و افراد می توانند با استفاده کردن از لوازم آرایش درون استند از آینه ی آن جهت خودآرایی استفاده کنند.

استند لوازم آرایش کشودار: در این نوع از استند لوازم آرایشی، کشو تعبیه شده است به طوری که در بازار با نام های باکس لوازم آرایش دو کشو و باکس لوازم آرایش سه کشو معروف اند.

 

معرفی استند لوازم آرایشی از نظر جنس

 

انواع استند لوازم آرایش از نظر جنس

 

جنس انواع استند لوازم آرایش از یکی از مواد آکرلیک یا شیشه ای، پی وی سی یا پلاستیک، چوب و ام وی اف بوده است.

استند لوازم آرایش آکرلیک :  استند نگهدارنده لوازم آرایشی از جنس طلق آکرلیک بوده است که بسیار شفاف می­باشد و در برابر ضربه مقاوم است. استندهای شیش ه­ای لوازم آرایشی به دلیل شفافیت دسترسی آسان به لوازم آرایشی و بهداشتی را فراهم می­کند.

استند لوازم آرایش پی وی سی: امروزه استفاده از ورق ­های پی وی سی برای ساخت انواع استند لوازم آرایشی متداول شده است. این ورق ها سبک بوده و دارای تنوع و انعطاف بسیار بالا می باشند. استندهایی که با ورق پی وی سی ساخته می­شوند دارای کیفیت بسیار بالا هستند.

استند لوازم آرایش چوبی: اغلب استند لوازم آرایش چوبی از جنس چوب ام دی اف می­باشند و دارای استحام و دوام بالایی بوده اند. در محفظه های این نوع از استند از چوب یا ترکیبی از چوب و پی وی سی و شیشه استفاده می­شود.

استند لوازم آرایش شیشه ای: این نوع استند از جنس شیشه یا ترکیبی از چوب و شیشه و یا فلز و شیشه ساخته می شود. استند لوازم آرایش شیشه ای برنجی و یا استند لوازم آرایش شیشه ای مس و یا استند لوازم آرایش شیشه ای چوب از نمونه های رایج این نوع از استند می باشند.

استند لوازم آرایش پلاستیکی: استند لوازم آرایشی رومیزی پلاستیکی از نمونه های رایج استند پلاستیکی است که در طرح و رنگ و ابعاد مختلف تولید می شود. این نوع از استند اغلب طبقه ای بوده و دارای وزن سبک و مقاومت بالایی است.

استند لوازم آرایش پارچه ای: در تولید استند لوازم آرایش فانتزی اکثرا از متریال پارچه ای ساده و طرح دار واغلب به صورت  استند لوازم آرایش قلبی  استفاده می­شود. در صورتی که در تولید این نوع از استند از پارچه ا­ی مناسب استفاده شود دارای کیفیت و مقاومت بالایی بوده و ضد ضربه و دارای قابلیت شست و شو و حمل و نقل آسان است. به طوری که افراد در مسافرت و در چمدان می توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.